Overblog
Edit post Follow this blog Administration + Create my blog
بازی فکری

آشنایی با انواع بازی فکری

بازی فکری مونوپولی

بازی فکری مونوپولی یکی از بهترین بازی های فکری در دنیا می باشد که می تواند سواد مالی شما و کودکتان را افزایش دهد ، بازی مونوپولی از دیر باز تا الان در کشور ما مورد استقبال بوده است .

 

 

نکات تجارت الکترونیک (شماره 9): یک نام تجاری تجارت الکترونیک را برای جستجو پیدا کنید.

هنگام شروع، مهم است که به دنبال یک مربی باشید. با این حال، گاهی اوقات دسترسی به مربی موفق تجارت الکترونیک ممکن است سخت باشد. مردم لزوماً نمی‌خواهند جایگاه‌ها، قالب‌های تبلیغاتی خود را به اشتراک بگذارند و به سؤالاتی که به راحتی قابل جستجو در گوگل هستند پاسخ دهند. فروشگاه گیم خونه می‌توانید به جوامع بپیوندید تا هر از گاهی مشاوره بگیرید. با این حال، موثرترین راه برای موفقیت این است که یک برند تجارت الکترونیکی را که می‌خواهید شبیه آن باشید، پیدا کنید و برند خود را پس از آن الگوبرداری کنید. به عنوان مثال، اگر می خواهید یک تجارت مشتری محور باشید، ممکن است فروشگاه خود را پس از دیزنی مدل کنید. اگر می‌خواهید بر هنر برندسازی مسلط شوید، می‌توانید کسب‌وکار خود را بعد از Dollar Shave Club مدل کنید. اگر می خواهید یک بازار بزرگ ایجاد کنید، ممکن است فروشگاه خود را پس از آمازون مدل کنید. برای موفقیت نیازی به کپی برداری از طاقچه ها یا سبک آنها ندارید، فقط باید الگوهای مورد علاقه خود را در مورد یک فروشگاه آنلاین خاص پیدا کنید و آنها را اعمال کنید.

نکته 9 تجارت الکترونیک - پیدا کردن رقبا
نکات تجارت الکترونیک (#10): در مورد فروشگاه خود بازخورد دریافت کنید.

هنگامی که فروشگاه جدید خود را راه اندازی می کنید، دریافت بازخورد در مورد آن مهم است. بزرگ‌ترین اشتباهی که می‌بینم کارآفرینان در این مورد مرتکب می‌شوند این است که به دنبال بازخورد از کارآفرینان دیگر در جوامع عمومی هستند. مشکل این است که شما جایگاه و محصولات خود را با رقبای خود به اشتراک می گذارید. در حالی که یک کارآفرین می تواند بینش عالی به شما بدهد، شما نمی خواهید به بازخورد افرادی که ممکن است واقعاً با شما رقابت می کنند تکیه کنید. هرگز جایگاه خود را به کارآفرین دیگری فاش نکنید. شما همیشه می توانید برای دریافت بررسی فروشگاه با پشتیبانی Shopify تماس بگیرید.
نکات تجارت الکترونیک (#11): با دسته بندی محصولات خود مشخص باشید تا مشتریان بتوانند به راحتی محصولات دقیق را پیدا کنند.

در مراحل اولیه، زمانی که شما فقط 15 محصول دارید، ممکن است وسوسه انگیز باشد که همه محصولات خود را در دسته بندی های عمومی قرار دهید. با این حال، همانطور که فروشگاه خود را توسعه می دهید، می خواهید در دسته بندی محصولات خود کمی دقیق تر باشید. داشتن دسته بندی محصولات مانند "زنان"، "مردان" و "کودکان" کار زیادی برای اهداف سئو انجام نمی دهد، اما یافتن آنها در بسیاری از فروشگاه ها رایج است. بدتر از آن این است که برخی از فروشگاه ها تمام مدهای زنانه خود را در زیر «زنان» بدون هیچ زیرمجموعه ای قرار می دهند. بیشتر مردم دوست ندارند کل مجموعه را مرور کنند تا متوجه شوند که در فروشگاه خود لباس ندارند. نگاه کنید که آمازون چگونه دسته بندی محصولات خود را سازماندهی می کند. شما می توانید موارد بسیار خاص را به راحتی پیدا کنید. هر چه مشتری راحت تر بتواند دقیقا همان چیزی را که به دنبالش است پیدا کند، احتمال خرید از فروشگاه شما بیشتر می شود.

با دسته بندی-محصولات-شما-خاص باشید
نکات تجارت الکترونیک (#12): در چندین پلتفرم رسانه اجتماعی حضور داشته باشید.

وقتی صحبت از رسانه های اجتماعی می شود، بسیاری از فروشگاه ها این اشتباه را مرتکب می شوند که فقط در یک پلتفرم قرار دارند. به عنوان مثال، برخی ممکن است فقط در اینستاگرام پست بگذارند و تلاش های بازاریابی خود را از طریق اینفلوئنسر مارکتینگ متمرکز کنند. دیگران به طور انحصاری در فیس بوک هستند زیرا متوجه می شوند که تبلیغات فیس بوک در فروشگاه آنها عالی عمل می کند. با این حال، استفاده از ترکیبی از پلتفرم‌ها ممکن است کمی کار بیشتری داشته باشد، اما مزیت رقابتی به شما می‌دهد. یک رقیب می‌تواند ببیند که شما فقط در اینستاگرام هستید و تلاش‌های خود را روی طیف گسترده‌تری از پلت‌فرم‌های اجتماعی متمرکز کند که در نهایت منجر به عملکرد بهتر کسب‌وکار شما از شما می‌شود. حضور در حدود 3-4 شبکه اجتماعی اغلب قابل مدیریت است. به یک پلتفرم وابسته نباشید، زیرا ممکن است روزی آن پلتفرم ناپدید شود و شما چیزی نخواهید داشت.

در چندین پلتفرم اجتماعی باشید
نکات تجارت الکترونیک (#13): محتوای منحصر به فرد ایجاد کنید.

اگر در حال عرضه محصولات هستید، احتمال اینکه باید راهی برای متمایز شدن در میان رقبای خود پیدا کنید. ساده ترین راه برای انجام این کار، ایجاد محتوای منحصر به فرد است. انتشار پست های وبلاگ چندین بار در هفته یک راه عالی برای ایجاد مخاطب، آموزش بازدیدکنندگان و در عین حال تازه و به روز نگه داشتن وب سایت شما است. همچنین می توانید برای ایجاد برند خود به صورت آنلاین ویدیو ایجاد کنید. Luxy Hair ویدیوهای YouTube را ایجاد کرد که منجر به موفقیت گسترده آنها شد. امروزه کانال یوتیوب آنها بیش از 2.9 میلیون مشترک دارد. محتوای منحصر به فرد می تواند کسب و کار شما را بسیار سودآور کند.

محتوای منحصر به فرد ایجاد کنید
نکات تجارت الکترونیک (#14): ارسال رایگان را ارائه دهید.

آزمایش حمل و نقل رایگان در مقابل پولی مهم است. با این حال، هنگامی که یک فروشگاه جدید با طرفداران اجتماعی کوچک دارید، بهتر است برای تشویق خرید، ارسال رایگان ارائه دهید. مردم ممکن است از پرداخت هزینه به شرکتی که هنوز به آن اعتماد ندارند خسته شده باشند، بنابراین ارائه حمل و نقل رایگان آن را ریسک کمتری می کند. حدود 50 درصد از فروشگاه‌های آنلاین ارسال رایگان را ارائه می‌دهند که هنگام ارائه آن، شما را نسبت به سایرین برتری می‌دهد. با AliExpress، بسیاری از تامین کنندگان حمل و نقل رایگان یا ePacket را ارائه می دهند که یک سرویس حمل و نقل سریع کم هزینه است که به شما امکان می دهد حمل و نقل مقرون به صرفه را بدون تأثیر زیادی بر حاشیه های خود ارائه دهید.

ارائه حمل و نقل رایگان
نکات تجارت الکترونیک (#15): بازاریابی را تمرکز اصلی خود قرار دهید.

بازاریابی و تبلیغات پول به ارمغان می آورد، بنابراین وقت خود را برای تکمیل فروشگاه خود تلف نکنید. شما باید به طور فعال در رسانه های اجتماعی پست ارسال کنید، اگر نه چندین بار در روز. در مرحله بعد، باید با مجلات و وبلاگ ها در مورد محصولات خود تماس بگیرید. فراموش نکنید که برای تبلیغات نیز بودجه ایجاد کنید

 

نوشتن محتوای وبلاگ به طور منظم به رتبه وب سایت شما کمک می کند. با قرار دادن فروشگاه خود در آنجا، شانس خود را برای یافتن مشتریان بیشتر افزایش می دهید..

 

 

Share this post
Repost0
To be informed of the latest articles, subscribe:
Comment on this post